בובות גיבורי פעולה שכל ילד אוהב

ילדים הם ילדים! לא משנה באיזה שנה הם נולדו אם בשנת 1980 או בשנת 2010 וגם לא משנה אם הוא נולד בארץ ישראל או בהודו או בניו זילנד, יש דברים שלעולם לא ישתנו, כמו שכל ילד אוהב שוקולד וסוכריות אז גם אהבה והערצה לגיבורי פעולה לעולם יהיו אהובים.

קלאסיקות לנצח

גיבורי הפעולה שהכי מבוקשים שכמעט כל ילד שני אוהב לחקות אותם הם  – איירון מן, קפטן אמריקה, ספיידר מן וסופר מן, כמובן שיש עוד אך אלו הכי בולטים. כל ילד, ובמיוחד הבנים שמגיעים לגיל שנתיים וחצי ומעלה מתחילים להבין ולהתעניין בכל סדרות וסרטי הפעולה שאותם הגיבורים משתתפים ומככבים בהם. אותם הילדים רוצים פריט כלשהו עם דמות אהובה עליהם זו יכולה להיות חולצה, מכנסיים או גרביים עם דמותם, העיקר שהם יהיו קרובים לגיבורים האהובים שלהם.

כמו "שמיכי" החדש

אם עד לפני כמה חודשים הילד לא רצה להיפרד מה"שמיכי" שלו אחרי שהוא יקבל את בובת גיבור הפעולה שהוא אוהב, הוא בהחלט ישכח מה "שמיכי" שלו. כשנותנים לילד את בובת גיבור הפעולה שהוא כל כך אוהב, זה מעבר לאהבה לצעצועים, זה יותר משהו מוחשי ונותן לילד מין הרגשה שגיבור הפעולה שהוא הכי אוהב ממש מוחשי, הוא יכול לשחק איתו, לדבר אליו וממש לפתח רגשות כלפי אותה הבובה.

גם בעידן הדיגיטל

כמו שקלאסיקות לעולם ישארו קלאסיקות כך גם אהבה לבובות גיבורי פעולה. לא משנה אם הילד מכור לטלפון הסלולרי או שהוא כל היום מתעניין רק בלשחק באקס בוקס, הוא עדיין יאהב את בובת גיבור הפעולה שלו. נכון שכל המסכים היום מושכים ועלולים לשאוב את הילד לשבת שעות מול המסך אני אם תגידו לילד לשחק עם בובת גיבור אהובה הוא יקפוץ על המציאה.

להפיק את המרב

באם בחרתם בובת גיבור פעולה שאהובה על הילד זה הזמן להפיק את הטוב מכך מעבר למשחק עצמו. בובה אהבוה יכולה לתת לילד תחושת ביטחון ולכן בסיטואציות של ילד סרבן אוכל כלשהו, זהו בדיוק הזמן לדובב אותו בעזרת הבובה, "בוא ננסה להאכיל את הבוב           ה שלך במאכל שהבאתי לך, תראה לה איך אתה אוכל" או אפילו בעזרת הבובה אפשר להושיב אותו עם משחק כלשהו ולתת לילד להוביל, שכאילו הוא יסביר לבובה מה לעשות.

לסיכום

איירון מן, קפטן אמריה, ספיידר מן סופר מן ועוד גיבורי פעולה אחרים, מעבר לזה שהם גיבורי פעולה הם גם הדמויות להערצה של הילדים שלנו. אם נחליט לקנות להם בובה של אחת מהדמויות אהובות עליהם נוכל לנצל זאת לטובת דברים אחרים גם כן חוץ ממשחק שמפתח את הדימיון אלא גם בעידוד אכילה של מזונות חדשים אולי אפילו חשיפה למשחקים שלפני כן הילד לא רצה לפתוח ועוד.

שתפו:

העלו לאחרונה

2 משחקי קופסא שחייבים בכל בית

בכל בית יש את משחקי הקופסא שחובה שהם יהיו בנמצא. אצל הרבה בתים אחד המשחקים המוביל הוא כמובן ה- שח מט, בואו נודה, זהו משחק בעל ערך מוסף שיכול רק ללמד את הילדים מהי סבלנות וחשיבה ושלכל פעולה יש השלכה כמו גם משחק קוביות מפולת גבהים, שלכל פעולה וכל החלטה יש תוצאה.